STÄDAT

nyss klar OMG vad mycket som skulle städas. Allt som skulle städas:
Garderoberna,byron1,byron 2,undersängen saker,skivbordet,hyllan,sängbordet...:/
Men nu är jag klar och så! Satte även upp min One Direction bilder på väggen ska fylla hela den väggen med afficher! ;) Fikat med Morfar&Mormor nyss med äppelpajen vi baka förut..as gott va det! 
Kopplat in basen,högtalarna så nu har jag världens bästa ljud. Dunkar i hela huset typ xd
Just nu är det turn up the love-far east movement! 
ska ut och hoppa och lovade att ta kort på elias när han hoppar,så söt<3
Så jag ger er för och efterbilderna nu så ses vi ikv! :)
före:
 
efter:
 
haha,jättedåligt ljus men ah! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback