SORRY FOR BADUPDATE

hej läsare!
förlåt för jag inte bloggat så bra men det va för att igår ska jag berätta om nu:
igår så vaknade jag och gjorde mg iordning sminkade mig osv för sen åka till stan och köpa presenter till min kusin efter det gick vi till mcdonald's och käka lite. Sen satt vi i bilen 1/2 timmar...för vi skulle till gnesta!
Min kusin fyllde 2 år och vi va där och fira han med presenter. Vi fikade och va ute sen åkte vi till katrineholm på vägen hem och storhandla mat! Sen när vi kom hem va jag med Therese&Amanda! :D
vi hade så kul så jag vet inte vad,vi va vid skolan och jag och therese blev av med våra cyklar...-.- + att en liten snorunge spotta mig i håret...
Men ah vi titta på film,jag fixade therese hår,hoppade studsmatta,käkade chips godis och drack saft.
Ah idag:
jag kom hem typ runt 12 eller någe för therese&amanda skulle till therese för hon skulle dusha och packa sen skulle dom dra tll Carro i stan och sova där! Så när jag kom hemm hoppade jag studsmatta sen gick jag in och packade upp mina saker. Sen chillade jag bara och inte orkade blogga för jag blev deppig över designen så nu har jag fixsat allt utom headern som kanske kommer imorgon.
men nu ska jag fortsätta kolla på Misson Impossible 3 på 4:an och käka godis! :) 
hare braaaaaaaaa! :)
två bilder från igår,ni är bäst tjejer..älskar er!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback