GRYM DAG

grym dag med therese och amanda vi va på joan's och fika! :)
Hoppat studsmatta och skrattat mycket. MÅSTE göras om!
följde therse en bit hem sen följde amanda mig en bit för att vi fixa en sak..;)
nu sitter jag hemma och tittar på tv,ska snart sova eftersom vi (min familj) gå på kalas imorgon för min kusin fyller år..vi ska typ åka as tidigt för vi ska typ in till stan och köpa present sen och 1/2 timma i bilen! Har nyss tagit bortsminket och smörjt in mig med kräm och borstat håret så jag är redo för sängen,snart iallafall.
Ska äta mat och sen borsta tänderna sän klar ska be någon gästblogga imorgon för kommer hem så sent!
nu ska jag dra så puss!
finaa girlz,snyggaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback