AMANDA ELIASSON

finaste bästavännen man kan ha!
Amanda Eliasson..hur ska jag börja?
Du är det finaste och vakraste jag vet,tur jag har dig.
Det började med att jag flyttade hit till lilla vingåker 2007 och då kommer du och några fler (kommer inte ihåg vilka) och tittar på när vi bär in våra saker och grejer. Tror jag typ svimma när jag såg dig för du va så fin!
Efter några dagar/veckor så va/lekte på den tiden mer och mer. Tur som fick dig så när jag,tror det va först i trean som vi blev bästvänner! (: 
Vi har så fina minnen andra kanske aldrig får uppleva. Vi är kanske 2 gånger i veckan eller nästan varjedag känns det som,ler och skrattar med dig. Vi kanske har över 10000 minnen som är underbara! Vareda gång vi bråkar så blir det inte direkt bråk utan småbråk som vi löser på 30 minuter eller någe!
älskar dig,lämna mig aldrig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback